Memories you’ve memorized, to keep your winters warm..

Det er sol og sommer. Tid for å sanke minner man kan leve på til vinteren!

For det må vel være noe av vitsen med sommer, sol, ferieliv og hygge? Det er kanskje nettopp derfor vi er pålagt å ta ut 5 uker ferie i løpet av et år? Det er rett og slett sunt for helsa!

Fra tidenes morgen har mennesker sanket for å overleve vinteren. De har sanket frukt og bær. Jaktet om høsten. Utviklet metoder for konservering. 

I 2017 trenger vi ikke jobbe så mye med vinterforrådet. Man får stort sett kjøpt det man trenger. 

Jeg jobber likevel med min form for vinterforråd; jeg sanker minner og opplevelser som jeg kan lagre i kroppen og tenke på i litt mer traurige dager enn solskinnsdagene og denne deilige årstiden vi lever i nå. Jeg gjør mitt beste for å konservere opplevelsene på best mulig måte slik at jeg kan leve lenge på dem. Har begynt å glede meg til ferie og latmannsliv. Tjuvstartet litt i pinsa med en deilig tur til Seljord med hesten Dögg og en morsom jentegjeng i en campingvogn. Sanket meg noen gode minner, og noen fine bilder. 

Så, hvordan står det til med deg? Jobber du med sanking og konservering av gode minner? To keep your winters wam… 


Den åpne munnen tatt i betraktning; det er kanskje ikke så rart jeg tok ei flue til frokost den dagen??!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg